17.10.2012

Abba - Chiquitita


LUIGELAUL (Chiquitita)
(Muusika: Benny Andersson, Björn Ulvaeus,
- Eestikeelne tekst: Ardi Paul, Jan Roosaar, Kalle (Kaljagin) Pihelgas)
Laul on lauldud, läbi on vaev.
Lumi läinud, luiged on maas.
Oo - oo - oo
Olin noor siis, seisma jäi aeg. Seljakoti selga ma sain.
Kodu seal, kus kotid on maas.
Oo - oo - oo
Vanavaaril seisma jäi kell. Aega viita enam ei saa,
Rongilt maha tõstetud ma.
Oo - oo - oo
Jäänud pilet viimases reas. Tuleb täita lastega maa,
Oma kodu ehitada.
Oo - oo - oo
Oma maleva lastega. Homme tulla enam ei või,
Lumi läinud, luiged on maas.
Oo - oo - oo
Peagi lava tühjaks meist jääb. Ronin siiski lavale ma - ah - aa,
Luigelaulu lõpetama.
Ah - aah - ahaa - ah - aa
Luigelaulu lõpetama. Kokku liita suutsid meid sa,
Suuda nüüd ka lahutada.
Toonelale üle vee - E - Ü - E
Sulle laulud, mulle jääd sa.
Toonelale üle vee - E - Ü - E
Suurest suvest sügis on saand.

Комментариев нет:

Отправить комментарий