02.11.2012

Ruja - Vaiki kui võid


RUJA - Vaiki kui võid

Autor(id):Urmas Alenter
Sõnade autor(id):Urmas Alender

 

Vaiki kui võid, jää tasa,
sest sõnu ei kuule Sa veel.
Jah, vaiki kui võid, vii kaasa
mu hääl, mis sind saatma jääb veel.
Kuulata vaid, kui tahad,
siis Sinuni jõuda võib see.
Jah, vaiki kui võid, vii kaasa
mu hääl, mis sind saatma jääb veel.

Mu laulud elavad sus veel kui eilse kaja,
mis tänaseni kostab Sinu sees
ja kui sa praegu tunned, et sa mind ei vaja
siis tea, et kõik on alles alguses.

Vaikuse hääl on valus
kui kelluke hele ja hellus.
Sa vaiki kui võid, ma palun,
sest vaikne on hääl, kellal sel.

Mu laulud elavad Sus veel kui eilse kaja,
mis tänaseni kostab Sinu sees
ja kui sa praegu tunned, et Sa mind ei vaja
siis tea, et kõik on alles alguses.
Mu laulud elavad Sus veel kui eilse kaja,
mis tänaseni kostab Sinu sees
ja kui Sa praegu tunned, et Sa mind ei vaja
siis tea, et kõik on alles alguses. (2x)
-
 

Listen or download fonogramm Vaiki kui võib for free on Prostopleer

Комментариев нет:

Отправить комментарий