27.11.2012

Samblalõhnaline laul


 
 
Helilooja: Priit Pajusaar
Sõnade autor: Leelo Tungal

Lähen jahile päevakoertega
kurekellad mul käevarte ümber
mul on põllud kõik tuulekaertega
mul on nugise naabruses kamber

Hiirehernestest suppi teen perele
jalus väänlemas kassitapud
õues loikudes pruunidest meredest
päike palava keelega lakub

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mul annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulil
samblalõhnaseid mälestusi

Lähen jahile päevakoertega
kurekellad mul käevarte ümber
mul on põllud kõik tuulekaertega
mul on nugise naabruses kamber

Hiirehernestest suppi teen perele
jalus väänlemas kassitapud
õues loikudes pruunidest meredest
päike palava keelega lakub

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mul annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulil
samblalõhnaseid mälestusi

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mul annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulil
samblalõhnaseid mälestusi

Mul on takjatest nööbid ja pagunid
käokingad mul kitsad on jalas
ja mu sõbrad on varblasetragunid
ja mu vaenlased punnsilmsed kalad

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mul annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulil
samblalõhnaseid mälestusi

Mulle laulavad öömetsaviiulid
põdramokad mul annavad musi
ja on triiki mu mõteteriiuulil
samblalõhnaseid mälestusi           

Комментариев нет:

Отправить комментарий