HEKTOR BERLIOZ
Prantsuse helilooja, dirigent, muusikakriitik, kirjanik, romaantiline sümfoonija rajaja, orkestri arendaja
Sulest ilmunud traktaati "Harmooniast ja orkestreerimisest" peetakse tänapäevani üheks põhjalikumaks teoreetiliseks teoseks, ei mänginud Berlioz ise korralikult mitte ühtki pilli.
Ooperid
"Fantastiline sümfoomia", V osa (Öine nägemus nõisabatil")
Prantsuse helilooja, dirigent, muusikakriitik, kirjanik, romaantiline sümfoonija rajaja, orkestri arendaja
Sulest ilmunud traktaati "Harmooniast ja orkestreerimisest" peetakse tänapäevani üheks põhjalikumaks teoreetiliseks teoseks, ei mänginud Berlioz ise korralikult mitte ühtki pilli.
Ooperid
n1826
"Les francs-juges"
n1837
"Benvenuto
Cellini"
n1858
"Les Troyens"
n1862
"Béatrice
ja
Bénédict"
Uvertüürid
n1828
"Waverley"
n1831
"Kuningas
Lear"
n1844
"Le Corsaire"
n1844 "Le Carnaval
romain"
Tähtsamad teosed
n1834
sümfoonia
"Harold en Italie"
n1837 "Reekviem"
n1839 sümfoonia "Romeo ja
Julia"
n1840
"Grande symphonie
funèbre
et triomphale"
n1841
laulutsükkel "Les nuits d'été"
n1850
"Te
Deum"
n1854
oratoorium
"L'enfance
du Christ"
Rêveries - Passions (Unelmad - Kired) Мечтания ― Страсти
Un
bal
(Ball) Бал
Scène
aux champs (Stseen väljadel)
Сцена в полях
Marche
au supplice (Rongkäik tapalavale) Шествие на казнь
Songe d'une nuit de sabbat (Nõidade sabat) Сон в ночь шабаша
"Fantastiline sümfoomia", V osa (Öine nägemus nõisabatil")
Комментариев нет:
Отправить комментарий