Enesehinnang viie palli skaalal
Enesehinnang
viie palli skaalal
5
– pigem
väga hästi; 4
– pigem
hästi; 2 –
pigem ei või vähesel määral; 1
– pigem üldse (2 ja 1 näitavad, et vajan veel koolitust).
Õppija õppimise
ja loomingulisuse toetamine ning innustamine. Õpetajad kasutavad
oma pedagoogilisi
ja aineteadmisi ning tehnoloogiat, et soodustada õpikogemusi, mis
arendavad
õppijate
õppimisoskusi, loomingulisust ja innovatsiooni nii klassiruumis
kui ka virtuaalsetes
keskkondades.
|
|||||
|
5
|
4
|
|
2
|
1
|
a.
soodustan, toetan ja kujundan loomingulist ja innovaatilist
mõtlemist ning leidlikkust;
|
+
|
|
|
|
|
b.
kaasan õppijaid praktiliste teemade uurimisse ja reaalsete
probleemide lahendamisse, kasutades digitaalseid vahendeid;
|
+
|
|
|
|
|
c.
soodustan koostöövahendite abil õppijate refleksiooni, et
avaldada ja avardada õppijate kontseptuaalset arusaamist ja
mõtlemist, planeerimist ning loomingulisi protsesse;
|
+
|
|
|
|
|
d.
kujundan koostöös ühist teadmusloomet, osaledes õppeprotsessis
õppijate, kolleegide ja teistega nii klassiruumis kui ka
virtuaalsetes keskkondades.
|
+
|
|
|
|
|
Digiajastu õpikogemuste ja hindamise
kujundamine ning arendamine. Õpetajad kavandavad, arendavad ja
hindavad autentseid õpikogemusi ning hindamist, kasutades
ajakohaseid digitaalseid vahendeid sügava õppimise tagamiseks.
|
|||||
|
5
|
4
|
|
2
|
1
|
a.
kujundan või kohandan õppimise ja loomingulisuse soodustamiseks
asjakohaseid õpikogemusi, mis hõlmavad digitaalseid vahendeid;
|
+
|
|
|
|
|
b.
arendan tehnoloogiarikkaid õpikeskkondi, mis võimaldavad kõigil
õppijatel järgida oma uudishimu ja olla aktiivselt osaline oma
õpieesmärkide püstitamisel, juhtides enda õppimist ja hinnates
arengut;
|
+
|
|
|
|
|
c.
kohandan ja isikupärastan õppetegevusi, kasutades digitaalseid
vahendeid, et arvestada erinevate õpistiilide, -strateegiate ja
võimetega;
|
+
|
|
|
|
|
d. pakun
õppijatele mitmeid erinevaid sisu- ja tehnoloogia-standarditega
vastavuses olevaid kujundava ja kokkuvõtva hindamise võimalusi,
et saadud tulemusi kasutada sisendina õppeprotsessis.
|
+
|
|
|
|
|
Töö- ja
õppeprotsesside kujundamine digiajastul. Õpetajad
demonstreerivad teadmisi,
oskusi ja
tööprotsesse, mis on omased innovaatilisele professionaalile nii
digitaalses kui ka
laiemas ühiskonnas.
|
|||||
|
5
|
4
|
|
2
|
1
|
a.
demonstreerin vilumust tehnoloogiliste süsteemide kasutamisel ja
olemasoleva teadmuse ülekandmisel uutele tehnoloogiatele ja
situatsioonidele;
|
+
|
|
|
|
|
b. teen
õppijate õpiedukuse ja innovaatilisuse toetamiseks koostööd
õppijate, kolleegide, vanemate ja teiste kogukonna-liikmetega,
kasutades selleks digitaalseid vahendeid;
|
+
|
|
|
|
|
c.
edastan efektiivselt asjakohast informatsiooni ja ideid
õppijatele, vanematele ja kolleegidele, kasutades digiajastu
erinevaid meediume ja formaate;
|
+
|
|
|
|
|
d.
kujundan ja soodustan uurimistegevuse ning õppimise toetamiseks
tänapäevaste ja tulevaste digitaalsete vahendite efektiivset
kasutamist, et leida, analüüsida, hinnata ja kasutada erinevaid
infoallikaid.
|
+
|
|
|
|
|
Digitaalseks
kodanikuks olemise toetamine ja vastutus. Õpetajad mõistavad
arenevas
digitaalses
kultuuris regionaalseid ja globaalseid ühiskondlikke kitsaskohti
ja vastutust ning
käituvad oma professionaalses tegevuses
seaduslikult ja eetiliselt.
|
|||||
|
5
|
4
|
|
2
|
1
|
a.
soovitan, kujundan ja õpetan digitaalse informatsiooni ja
tehnoloogia ohutut, seaduslikku ja eetilist kasutamist, sh
autoriõiguste ja intellektuaalse omandi põhimõtete järgimist
ning asjakohast allikatele viitamist;
|
+
|
|
|
|
|
b.
pööran tähelepanu õppijate erinevatele vajadustele, kasutades
õppijakeskseid strateegiaid ning pakkudes võrdset ligipääsu
sobivatele digitaalsetele vahenditele;
|
+
|
|
|
|
|
c.
toetan ja kujundan tehnoloogia ja informatsiooni kasutamisega
seotud digitaalset etiketti ja vastutustundlikku sotsiaalset
koostoimet;
|
+
|
|
|
|
|
d.
arendan ja kujundan digiajastu kommunikatsiooni- ja
koostöövahendeid, kasutades kultuurilist mõistmist ja
globaalset teadlikkust, kaasates kolleege ja õppijaid teistest
kultuuridest.
|
+
|
|
|
|
|
Tööalasesse
arengusse ja eestvedamisse panustamine. Õpetajad parendavad
pidevalt
kutseoskusi,
osalevad elukestvas õppes ning on oma koolis ja professionaalses
kogukonnas
digitaalsete vahendite kasutamise
eestvedajad.
|
|||||
|
5
|
4
|
|
2
|
1
|
a.
osalen õppijate õppimise parendamiseks kohalikes ja üleilmsetes
õpikogukondades eesmärgiga uurida tehnoloogia loomingulise
rakendamise võimalusi;
|
+
|
|
|
|
|
+
|
|
|
|
|
|
c.
hindan ja reflekteerin regulaarselt ajakohaseid uuringuid ja
professionaalset praktikat selleks, et kasutada õppijate õppimise
toetamiseks olemasolevaid ning uusi digitaalseid
vahendeid;
|
+
|
|
|
|
|
d.
panustan õpetaja kutse, oma kooli ja kogukonna efektiivsusse,
elujõulisusse ja enesearengusse.
|
+
|
|
|
|
|
HT
pädevuste viide: Copyright © 2008, ISTE (International Society for
Technology in Education),
(U.S.
& Canada) or 1.541.302.3777 (Int’l), iste@iste.org,
www.iste.org. All rights reserved.
Комментариев нет:
Отправить комментарий