4a-09.10 4b-10.10
Tunni teema: Rein Rannap
Tunni kirjeldus:
Rein Rannap, Laulupidu, Rahvaviis
Tunni tulemused:
*Teab helilooja REIN RANNAP tähendust eesti muusikaloos;*teab Laulupeo traditsioonist;
*Kordab mõistete rahvaviis, rahvaluule, fermaat ja Senjo tähendust,
*Tunneb taktimõõtu 4/4, eristab rõhulist osa taktimõõdus.
*Kirjeldab muusikat oskussõnavara abil,
*arutleb laulu sõnumi teemal.
*koputab rütmi
Kodu ülesanne: õp lk 19. Rein Rannap
Kodu ülesanne: õp lk 19. Rein Rannap
Tunni teema ja Eesmärki püstitamine 2 min
Muusika kuulamine:
Kungla rahvas, K. A. Hermann 2 min
*vaatab video
*teab Laulupeo traditsioonist
*Kasutab muusika kirjeldamisel muusikalisi oskussõnu,
*tunnetab laulu mõju.
Laulmine:
Laulu mõju õp lk 7 2 min
*Teab mõistete rahvaviis, rahvaluule, fermaat tähendust,
Kooliaeg käes õp lk 8 2 min
*Laulab hea diktsiooniga, väljendusrikkalt, vastavalt vokaalsele võimekusele intonatsioonipuhtalt.
Muusika kuulamine:
Loodushääled 2 min
*Tunneb helisid loodusest ja ümbritsevast keskkonnast,
*mõistab, et muusikat võib kohata kõikjal.
Laulmine:
Juba linnukesed õp lk 12 2 min
*Laulab vastavalt võimetele intonatsiooni-puhtalt siduvalt.
Sügis muusika R. Rannap, sõnad õp lk 18 3 min
*Laulab väljendusrikkalt selge diktsiooniga.
* pöörab laulus tähelepanu pauside vältustele
*määrab heliloojat
Teadmised:
*määrab heliloojat
Teadmised:
1)õp lk 19 Rein Rannap 5 min
*Teab helilooja tähendust eesti muusikaloos,
2) Rein Rannapi maailm 3 min
* iseloomustab Rein Rannapi loomingu
Muusika kuulamine:2) Rein Rannapi maailm 3 min
* iseloomustab Rein Rannapi loomingu
*Kirjeldab, iseloomustab muusika karakterit.
Rannap & Mattisen - Brahms: Ungari tants nr 5 2 min*mõisted: klaver, duett, Rein Rannap-pianist
*iseloomustab tempo (kiirus), dünaamika (tugevus), meloodia (iseloom)
KATARIINA MARIA KITS "Ungari tants nr 5" 3 min
*Võrdleb, iseloomustab kuulatud ja klassis lauldud interpretatsioone
*mõisted:(viiul- pogen keelpill, solist, viiulimängija).
Multfilm "Ungari tantsuga" 8 min
*tunneb tuttava muusika videos
Uus laul
Miks õp lk 22 6 min
Tunni kokkuvõte ja kodu ülesanne 5 min
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
*teab Laulupeo traditsioonist
*Teab mõistete rahvaviis, rahvaluule, fermaat tähendust,
*Tunneb taktimõõtu 4/4, eristab rõhulist osa taktimõõdus.
Miks õp lk 22 6 min
Tunni kokkuvõte ja kodu ülesanne 5 min
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
4a-11.10 4b-11.10
Tunni teema: Marss
Tunni kirjeldus:
Marss, Rein Rannap, Laulupidu, Rahvaviis
Tunni tulemused:
*kordab helilooja REIN RANNAP tähendust eesti muusikaloos;*teab Laulupeo traditsioonist
*Teab mõistete rahvaviis, rahvaluule, fermaat tähendust,
*Tunneb taktimõõtu 4/4, eristab rõhulist osa taktimõõdus.
*Kirjeldab muusikat oskussõnavara abil,
*arutleb laulu sõnumi teemal.
*määrab dirigendiroll orkestris
*eristab marssi kuulamise järgi
*iseloomustab marssi karakterit*koputab rütmi
Kodu ülesanne: tv lk 9 ül 5
Tunni käik:
Teema ja eesmärki püstitamine 2 min
Teadmised:
Kodu ülesanne 4 min
*kordab helilooja REIN RANNAP tähendust eesti muusikaloos;
Kodu ülesanne: tv lk 9 ül 5
Tunni käik:
Teema ja eesmärki püstitamine 2 min
Teadmised:
Kodu ülesanne 4 min
*kordab helilooja REIN RANNAP tähendust eesti muusikaloos;
Laulmine:
Sügis muusika R. Rannap, sõnad õp lk 18 3 min
*Laulab väljendusrikkalt selge diktsiooniga
pöörab laulus tähelepanu pauside
*määrab heliloojat
Laulu mõju õp lk 7 2 min
*Teab mõistete rahvaviis, rahvaluule, fermaat tähendust,
Kooliaeg käes õp lk 8 2 min
*Laulab hea diktsiooniga, väljendusrikkalt, vastavalt vokaalsele võimekusele intonatsioonipuhtalt.
Juba linnukesed õp lk 12 2 min
*Laulab vastavalt võimetele intonatsiooni-puhtalt siduvalt.
Miks õp lk 22 6 min
Muusika kuulamine:*määrab heliloojat
Laulu mõju õp lk 7 2 min
*Teab mõistete rahvaviis, rahvaluule, fermaat tähendust,
Kooliaeg käes õp lk 8 2 min
*Laulab hea diktsiooniga, väljendusrikkalt, vastavalt vokaalsele võimekusele intonatsioonipuhtalt.
Juba linnukesed õp lk 12 2 min
*Laulab vastavalt võimetele intonatsiooni-puhtalt siduvalt.
Miks õp lk 22 6 min
*vaatab video
*nimetab muusikapillid
*määrab dirigendiroll orkestris
*eristab marssi kuulamise järgi
*iseloomustab marssi karakterit
Pillimäng:
*vaatab ekraanile koputab rütmi pliatsiga lauda peale 2 min
*Liigub väljendades teose karakterit video järgi. Radetzki marss J. Strauss (3. kl) 3 min
Korduv muusika kuulamine
Rannap & Mattisen - Brahms: Ungari tants nr 5 2 min
*mõisted: klaver, duett, Rein Rannap-pianist
*iseloomustab tempo (kiirus), dünaamika (tugevus), meloodia (iseloom)
Multfilm "Ungari tantsuga" 8 min
*tunneb tuttava muusika videos
Tunni kokkuvõte ja kodu ülesanne 5 min
Korduv muusika kuulamine
Rannap & Mattisen - Brahms: Ungari tants nr 5 2 min
*mõisted: klaver, duett, Rein Rannap-pianist
*iseloomustab tempo (kiirus), dünaamika (tugevus), meloodia (iseloom)
Multfilm "Ungari tantsuga" 8 min
*tunneb tuttava muusika videos
Tunni kokkuvõte ja kodu ülesanne 5 min
Комментариев нет:
Отправить комментарий