Sissejuhatus | SISSEJUHATUS | Tervitamine, organisatsiooni küsimused. |
EKSPOSITSIOON | Sissejuhatavas osas peaksid lapsed saama innustust ja huvituma käsitletavast temaatikast | |
Põhiosa | TÖÖTLUS | Tegevuse põhiosas lapsed jälgivad, tutvuvad uue teema ja mõistetega, saavad ise uurida, teha valikuid, katsetada uue materjaliga, rakendada ja kogeda õpitavat erinevate meelte, mängu ja muude võimaluste kaudu |
Lõpetav osa | REPRIIS | Oluline on lastele nende tegevusest tagasisidet anda, mis motiveeriks ja innustaks, ning lastelt ka tagasisidet koguda, et kuidas nad ise enda tulemusi hindavad, mida käsitlenud teemast arvavad ja mida edaspidi sooviksid teada saada |
KODA | Luua sujuv üleminek järgmisele tegevusele. Hüvastijätt. Selles etapis viiakse tegevus lõpule, vajadusel tuletatakse lastele meelde vahendite ärapanemist vms . |
Комментариев нет:
Отправить комментарий