2c
09.10
09.10
Tunni teema: VIHMAPIISAD HÜPLEDES
Tunni kirjeldus:
dünaamika: piano, forte, Esimene volt, ja teine volt
*ti-ri-ti-ri
*teab kuidas voltid kasutada lauldes.
Tunni tulemused:
*õpilane tutvustanud mõistega Dünaamika
*Liigub vastavalt muusika tempole
*teab kordus- ja lõpumärkide tähendust ja oskab neid kasutada
*iseloomustab muusika meeleolu.
*iseloomustab muusikat lähtudes pealkirjast.
* kordab mõiste TEMPO, oskab iseloomustada tempo sõnadega: kiire_ rahulikult_ aeglane
Tunni käik:
Tunni käik:
Laulmine:
uus laul
*Kuulab laulu tähelepanelikult lõpuni,
*iseloomustab muusika meeleolu ja teksti sõnumi sobivust.
*Mõistab ja väljendab lauldes muusika sisu ja meeleolu.
*Esitab mängulaulu liigutustega,
*liigub kuulatava muusika tempos.
*märkab ja nimetab sügiseid muutusi looduses,
Teadmised ja oskused:
*muudab hääle tugevust vastavalt dünaamika märkidele.
*tunneb vihmapiskadel erinev helikõrgus ja tugevus.
*kinnistab teadmisi töövihiku ülesannete kaudu lk 28 ja 29:
-joonistab pildi tv lk28 ja 29 ,
-kirjutab noodijoonele vihmapiiskade rütmid tv lk 5 ül 6
Pillimäng:
*mängib rütmi tv lk 5 ül 6 mõnel pillil
* plaksutab rütmi: Капризный дождик
Omalooming:
Kehapill “Vihm ja saadu” Esitab/imiteerib muusikast vihma tegevusi
Muusika kuulamine:
Fryderic Chopin. klaveripala “Vihmapiislade prelüüd”
*iseloomustab muusika meeleolu.
*leiab kuulatud pala muusikast sügise ja vihma märke ja kirjeldab neid.
*iseloomustab muusikat lähtudes pealkirjast.
Korduv kuulamine:
*võrdleb j iseloomustab muusikatempo
*Iseloomustab muusika meeleolu,
*jätab meelde kooliga seotud tegusõnu, nimetab neid pinginaabrile (paaristöö).
*Liigub vastavalt muusika tempole
Laulmine korduv:
От улыбки станет всем светлей.
Мультфильм про улыбку
*объясняет важность улыбки
*узнаёт в мультфильме знакомую песню, подпевает
Мультфильм про улыбку
*объясняет важность улыбки
*узнаёт в мультфильме знакомую песню, подпевает
Omalooming:
Kehapill “Vihm ja saadu” Esitab/imiteerib muusikast vihma tegevusi
Muusika kuulamine:
Fryderic Chopin. klaveripala “Vihmapiislade prelüüd”
*iseloomustab muusika meeleolu.
*leiab kuulatud pala muusikast sügise ja vihma märke ja kirjeldab neid.
*iseloomustab muusikat lähtudes pealkirjast.
-------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------
11.10
11.10
Tunni teema: VIHMAPIISAD HÜPLEDES
Tunni kirjeldus:
dünaamika: piano, forte, Esimene volt, ja teine volt
*ti-ri-ti-ri
*teab kuidas voltid kasutada lauldes.
Tunni tulemused:
*õpilane tutvustanud mõistega Dünaamika
*Liigub vastavalt muusika tempole
*teab kordus- ja lõpumärkide tähendust ja oskab neid kasutada
*iseloomustab muusika meeleolu.
*iseloomustab muusikat lähtudes pealkirjast.
* kordab mõiste TEMPO, oskab iseloomustada tempo sõnadega: kiire_ rahulikult_ aeglane
Tunni käik:
Tunni käik:
Laulmine:
uus laul
*Kuulab laulu tähelepanelikult lõpuni,
*iseloomustab muusika meeleolu ja teksti sõnumi sobivust.
*Mõistab ja väljendab lauldes muusika sisu ja meeleolu.
*Esitab mängulaulu liigutustega,
*liigub kuulatava muusika tempos.
*märkab ja nimetab sügiseid muutusi looduses,
Teadmised ja oskused:
Dünaamika
*muudab hääle tugevust vastavalt dünaamika märkidele.
*tunneb vihmapiskadel erinev helikõrgus ja tugevus.
*kinnistab teadmisi töövihiku ülesannete kaudu lk 28 ja 29:
-joonistab pildi tv lk28 ja 29 ,
-kirjutab noodijoonele vihmapiiskade rütmid tv lk 5 ül 6
Pillimäng:
*mängib rütmi tv lk 5 ül 6 mõnel pillil
* plaksutab rütmi: Капризный дождик
Omalooming:
Kehapill “Vihm ja saadu” Esitab/imiteerib muusikast vihma tegevusi
Muusika kuulamine:
Fryderic Chopin. klaveripala “Vihmapiislade prelüüd”
*iseloomustab muusika meeleolu.
*leiab kuulatud pala muusikast sügise ja vihma märke ja kirjeldab neid.
*iseloomustab muusikat lähtudes pealkirjast.
Korduv kuulamine:
S. Prokofjev Пятнашки*tempo kiire
*võrdleb j iseloomustab muusikatempo
*Iseloomustab muusika meeleolu,
*jätab meelde kooliga seotud tegusõnu, nimetab neid pinginaabrile (paaristöö).
*Liigub vastavalt muusika tempole
Laulmine korduv:
От улыбки станет всем светлей.
Мультфильм про улыбку
*объясняет важность улыбки
*узнаёт в мультфильме знакомую песню, подпевает
Мультфильм про улыбку
*объясняет важность улыбки
*узнаёт в мультфильме знакомую песню, подпевает
Комментариев нет:
Отправить комментарий